Головна / Статьи / Корисні статті / Як дати оголошення, щоб вигідно і швидко продати квартиру

Як дати оголошення, щоб вигідно і швидко продати квартиру

Багато хто хоче купити квартиру в Києві або Київській області на вторинному ринку. Але ще більше людей мріють продати квадратні метри. Конкуренція продавців на ринку продажу квартир зараз дуже висока. Тому якщо ви вирішили продати квартиру в Києві, важливо не тільки вибрати правильну стратегію продажу – з агентством нерухомості, приватним ріелтором або самостійно – але і грамотно піднести переваги свого житла. Щоб бажаючі купити квартиру в Києві або області вибрали саме вашу пропозицію, необхідно подати інформацію про свою нерухомість максимально вигідно.


 

 

 

 


Хто складає оголошення?

Ріелтор

Якщо ви вирішили продати житлоплощу за допомогою ріелтора, то саме він займається складанням оголошення і його розміщенням. Щоб оголошення вийшло максимально привабливим, ви повинні надати ріелтору максимум інформації про житло, що продається і, звичайно, забезпечити посередника рекламними матеріалами: це можуть бути фотографії, відеопрезентація, 3D панорама.

Дуже часто ріелтор готовий самостійно скласти презентацію, тоді ви повинні будете надати посереднику можливість зробити фото або відеозйомку. Цей сервіс може бути надано ріелтором безкоштовно або за додаткову оплату.

Продавець

Продати квартиру терміново, недорого за ціною цілком реально і без ріелтора. Якщо ваш вибір – продати квартиру без посередників, то складати оголошення і рекламувати свої квадратні метри вам доведеться самостійно. Ви можете пошукати спеціалізовані сайти для розміщення оголошень від власників без посередників, можете опублікувати своє оголошення на будь-якому тематичному сайті (наприклад BN.ua), відправити оголошення в газету або журнал. Ще зовсім недавно нерухомість класу «бізнес» і «еліт» часто продавалася через спеціалізовані видання (зокрема, тематичні глянцеві журнали), а оголошення про продаж доступніших за ціною варіантів можна було знайти в газетах. Однак зараз покупці в основному шукають приватні оголошення про квартири на сайтах нерухомості в мережі інтернет. Це відноситься і до недорогих квартир і елітних апартаментів.

Продаж квартир без посередників дуже популярна і цікавить багатьох, тому незайвим буде зазначити в оголошенні, що ви господар і що ви продаєте квартиру без ріелтора. Це стане додатковою перевагою для покупця, адже він зможе заощадити на комісійних.

Важливо знати

Щоб швидко і вигідно продати квартиру на вторинному ринку нерухомості, потрібно грамотно скласти і розмістити оголошення про квартиру на продаж.

Продається квартира, як правило, 1-2 місяці і максимальний ефект від реклами припадає на на третій-четвертий тиждень розміщення. Важливо не упустити пік розміщення. Варто врахувати, що швидше від інших продаються квартири в найнижчому ціновому діапазоні: це дешеві «гостинки» і їх сучасні аналоги смарт-квартири в новобудовах. Адже значну частину покупців цікавить варіант купити квартиру в Києві недорого.

Оскільки невелике за площею житло (зокрема однокімнатні квартири, смарт-квартири і гостинки) затребуване на ринку нерухомості, для того, щоб реалізувати його, часто досить якісних фотографій.

А ось щоб продати 3-4 кімнатну квартиру, необхідно більше часу і коштів на рекламу, ніж на продаж однокімнатної квартири або двокімнатної. Тому якщо ви продаєте досить просторі апартаменти, вам вкрай важлива максимально ефективна рекламна кампанія. При продажу дорогих квартир в центрі Києва, елітних таунхаусів або приватних будинків і особняків в Київській області будуть доречні відеопрезентації та 3D панорами.

Що писати?

Отже, що ж потрібно вказувати в оголошенні, а від чого варто утриматися? Якщо ви вирішили самостійно дати оголошення про продаж квартири, вам важливо зацікавити потенційного покупця, залучити й утримати його увагу. Адже, хоча купити квартиру в Києві на вторинному ринку житла хочуть дуже багато покупців, пропозиція на ринку нерухомості перевищує попит. Значить, потрібно виділитися в масі схожих оголошень.

  • Тема: саме ця частина оголошення повинна привертати увагу. Тема, як правило, складається з 2-7 слів. Вона повина бути яскравою, але не вульгарною, інформативною, але лаконічною, цікавою, але не ексцентричною. Доречно використовувати словосполучення, що описують житло (наприклад, «Простора квартира для великої родини», «Затишна берлога холостяка», «Для цінителів комфорту» і т.д.). Добре виглядають оригінальні варіанти: наприклад, «Будинок, в який не можна не закохатися», «Адреса, якою можна пишатися», «Красиво жити не заборониш», «Живіть комфортно» і т.д.

Не варто використовувати Caps Lock, символи ( «долар», «решітка», «зірочка» і т.д.), знаки оклику, сленгові слова ( «супер-пупер», «офігенний», «забійний» і т.д. ).

  • Основна частина: тут міститься інформація, важлива для покупця. Залучений заголовком (і фотографіями), він захоче отримати максимум відомостей про нерухомость, яка його цікавила. Ваша мета – задовольнити його цікавість і при цьому створити потрібний настрій, спонукаючий потенційного покупця зателефонувати, прийти на перегляд і в підсумку придбати житло.

Тут потрібно дати опис житлоплощі, будинку і його околиць. Вкажіть на переваги житла: «новий будинок», «високі стелі і відмінне планування», «простора світла квартира» і т.д. Доречно буде вказати, коли був зроблений ремонт, чи можливий торг, відзначити готовність документів, наявність скління лоджії, склопакетів та ін. Варто згадати і про місце, де розташований будинок: зелений сквер поруч, супермаркет в крокової доступності, школа в околицях і т. д.

Ніколи не пишіть у оголошення завідомо неправдиву інформацію, також не варто вказувати на можливі недоліки (наприклад, вікна виходять на автостраду або впритул до будинку знаходиться авторинок).

  • Кінцівка може містити заклик до дії (наприклад, «Телефонуйте після 19.00» або «Приходьте – і ви побачите квартиру вашої мрії!»). Також кінцівка може бути просто оригінальною: «Покупцеві затишок в подарунок» або «Чекаю тільки тебе. Твоя квартира».

Обов'язкові компоненти оголошення:

  1. адреса;
  2. ціна;
  3. кількість кімнат;
  4. загальна площа і житлова площа;
  5. поверховість будинку і поверх, на якому знаходиться житлоплоща;
  6. контакти продавця.

Якщо ви вирішили подати оголошення про продаж квартири на сайті нерухомості, то на сайтах зазвичай є форма, заповнюючи яку ви і вносите ці необхідні дані і завантажуєте фотографії. Також в цій формі зазвичай передбачено поле для вставки посилання на відеоролик.

Рекламні матеріали

Неважливо, як саме ви збираєтеся продавати квартиру: самостійно або через рієлтора, якщо ви маєте намір оперативно знайти покупця, просто оголошення буде недостатньо (особливо якщо ви власник 3 і більше кімнатного житла, елітних або нестандартних апартаментів). Купити квартиру в Києві або в Київській області через сайт нерухомості бажають багато покупців, проте кількість пропозицій житла від продавців ще більше і тому важливо розмістити красиві мультимедійні матеріали, які презентують найкращі сторони квартири.

Фотографії

Фотографій повинно бути декілька (5-20 знімків), і, звичайно, їх якість не повинна викликати сумнівів:

Як фотографувати?

  • Краще робити фото на професійну фотокамеру. Якщо ви продаєте елітне житло, то не поскупитеся на оплату роботи досвідченого фотографа, що спеціалізується на інтер'єрній зйомці.
  • У разі якщо ви вирішили зробити фото самостійно, пам'ятайте: приміщення повинно бути чистим, в ньому не повинно бути дрібних предметів, особистих речей, в кадр не повинні потрапляти люди.
  • Робити фотографії потрібно на ширококутний інтер'єрний об'єктив.
  • Горизонтальна компоновка кадру краще вертикальної.
  • Дорогий інтер'єр вигідніше виглядатиме з професійним освітленням.
  • Бажано фотографувати приміщення днем, при природному світлі.

Що фотографувати?

Потрібно фотографувати інтер'єр квартири, вид з вікон і будинок цілком

Рекомендуємо робити 5-20 знімків. На сторінках таких об'єктів, відвідувачі сайту проводили на 22% більше часу ніж в середньому.

  • Кухня (обов'язково).
  • Санвузол (обов'язково).
  • Спальня, вітальня і всі інші кімнати (обов'язково)
  • Коридор.
  • Балкон (лоджія).
  • Вид з вікна.
  • Будинок повністю.
  • Під'їзд, дитячий майданчик, сквер, красивий двір - все що може вигідно відрізнити вашу пропозицію.

Слайд шоу

З фотографій можна зробити слайд-шоу, тобто відеоролик з змінюваних фото зі звуковим супроводом.

Можна використовувати приємну музику і цікаві ефекти переходу (змінюючись, фото можуть «перегоратися», «розчинятися», «наближатися» і т.д.). Така форма подачі матеріалу привертає увагу. Слайд-шоу зробить ваше оголошення більш привабливим, однак цей спосіб доповнює, але не замінює традиційні фотографії.

Відео презентація

Якщо ваша мета – не просто продаж квартир в Києві та Київській області на вторинному ринку житла, а продаж житла класу «люкс», то вам варто потурбуватися відеопрезентацією.

Повноцінна відеозйомка дозволить показати будинок або квартиру у всій красі. Відеопрезентація – це реклама об'єкта і попередній перегляд в одному. Покупці оцінять можливість оглянути житло, не виходячи з дому.

Можна організувати просту відеозйомку інтер'єру, можна потурбуватися художньої зйомкою із закадровим голосовим супроводом. Цю роботу потрібно доручити професіоналам. Відеоролик дозволить передати затишну атмосферу, продемонструвати особливості інтер'єру та оздоблення.

3D панорама (віртуальний тур)

Цей варіант також актуальний для елітної нерухомості. Інтерактивна 3D презентація дозволяє наочно демонструвати об'єкт з будь-яких ракурсів, показувати особливості планування, розташування об'єкта щодо інших квартир в будинку.

3D панорама виглядає дуже сучасно, дорого і стильно, що помітно підвищує престиж продаваного об'єкта. Оголошення з 3D панорамою виглядає більш виграшно в порівнянні з тими варіантами, де є тільки фотографії.

В мережі

Крім того, для дорогих об'єктів нерухомості бажано налаштувати рекламну компанію через Google Adwords або Яндекс Вордстат (для показу реклами вашого оголошення в пошуковій видачі). Далеко не всі ріелтори займаються подібним варіантом просування. Ви можете освоїти роботу з Google Adwords або Яндекс Вордстат самостійно або замовити рекламну компанію через спеціалізовані рекламні агентства.

Фахівець допоможе вам налаштувати контекстну рекламу, щоб ваша пропозиція показувалося тим, хто шукає щось схоже (наприклад, квартиру в новому ЖК або житло в якомусь конкретному масиві).

Також ці сервіси допоможуть вам здійснити правильний підбір слів для тексту вашого оголошення, щоб потенційний покупець, ввівши пошуковий запит, шоб купити квартиру в Голосіївському районі, наприклад, мав можливість познайомитися з вашим оголошенням.

В результаті

Займаючись складанням оголошень для вторинного продажу квартир, пам'ятайте, що головне – це сам об'єкт: не намагайтеся скласти надоригінальне оголошення і зацікавити всіх-всіх покупців. Орієнтуватися треба на свою цільову аудиторію (погодьтеся: «гостинку» в спальному районі і шикарні апартаменти в центрі купують абсолютно різні люди, яким цікаві різні оголошення).

Будьте чесні, але при цьому не втрачайте можливості продемонструвати всі переваги житла за допомогою фотографій і інших медіа-матеріалів.

Купівля-продаж квартири на вторинному ринку цікава багатьом, так що знайти свого покупця не складе труднощів, якщо ви правильно оформите свою пропозицію.